Täiustatud disaini ja uuendatud komponentidega pakub NEO 2T Smart trenažöör kaasahaaravamat kogemust, laiemat pedaalide käiguanalüüsi ühilduvust ja palju muud.
| Parem liikumatus tähendab vaiksemat sõitu. Nii et minge edasi, laske tõesti lahti | Sa hoolid palju. Nii et me mõõdame palju. Nagu jõud ja kadents täpsusega 1% | Kas olete tasakaalus? Vaadake pedaalide käigukasti statistikat oma rakenduses või rattakompuutris Edge ® | Õues sõitmine on lähim asi, mida kunagi siseruumides leiate | Teed ei maksa mööda lasta. See on siinsamas |
VAIKUSE HELIÜmberkujundatud magnetid on NEO 2T Smart püsivust märkimisväärselt parandanud. Siseõhu nihe ja vibratsioon on vähenenud, mille tulemuseks on märkimisväärselt vaikne treener. |
VAIKUSE HELIÜmberkujundatud magnetid on NEO 2T Smart püsivust märkimisväärselt parandanud. Siseõhu nihe ja vibratsioon on vähenenud, mille tulemuseks on märkimisväärselt vaikne treener. |
DÜNAAMILINE INERTIAVälistingimustes sõidu simuleerimiseks siseruumides kontrollib dünaamiline inerts massi inertsit ja kompenseerib kaalu, kiiruse ja kaldenurga, et muuta teie sõit reaalsemaks. |
TEEKE TUNDSee funktsioon töötab koos Tacxi tarkvara või Zwifti rakendusega, et treener vibreeriks ja simuleeriks erinevatel teedel, näiteks munakivisillustikul ja kruusal sõitmist. |
PÕHJALINE IMMEERIMINEVälisvooluallikaga ühendamisel simuleerib laskumissimulatsioon täpselt allamäge sõitu. |
PARANDATUD PEDALI LÜLITAMISE ANALÜÜSKui lisate rattasõidu dünaamika standardse ANT + ® ühenduvusega, analüüsib NEO 2T Smart teie pedaalilööki kolmanda osapoole tarkvara, sealhulgas meie Edge ® jalgrattakompuutrite tarkvara kaudu. |
TÕSISELT EHITATUDNEO 2T Smartil on uus mootorikonstruktsioon, mis annab madalatel kiirustel rohkem jõudu, mille tulemuseks on tunduvalt parem sõidutunne tõusu või kiirenduse ajal. |
VALMIS VÕTMIST32 integreeritud neodüümmagneti võimaldavad suurt pidurdusjõudu ja suurt võimsustaset. NEO 2T Smart tagab kuni 2200 vatti maksimaalse stabiilsuse isegi plahvatusohtlike sprintide ajal. |
KLIMB KÕRGEMKasutage oma intensiivsetest treeningutest maksimumi, treenides realistlikult simuleeritud kallakutel kuni 25% gradiendil. |
TÄPSUS JA USALDUSVÄÄRNEJälgige oma jõudlust ja arengut usaldusväärsete, järjepidevate mõõtmistega - kalibreerimist pole vaja. See hõlmab jõudu, kiirust ja kiirust, mõõdetuna täpsusega 1%. |
KÕRGE ÜHISTUNEO 2T Smart suhtleb Bluetooth ® Smart tehnoloogia ja ANT + ® FE-C protokolli kaudu, nii et see töötab paljude populaarsete koolitusrakendustega nagu TrainerRoad ja Zwift. |
VÕIB ÜLES SEISAKS JÄÄDAVõite kasutada treenerit eraldiseisvas režiimis. Kui see pole ühendatud, simuleerib see tasast teed; mida kiiremini sõidad, seda suurem on takistus. |
SEADME KOKKUSOBIVUSÜhendage NEO 2T Smart mitme seadmega korraga, nii et saate Tacxi tarkvara nautida ja oma Garmini rattakompuutris toimivust korraga jälgida . |
TACX-TREENINGU TARKVARANautige raamatukogu, mis on täis enam kui 100 kvaliteetset ja reaalajas videot, mis võimaldavad teil Alpide Alpide järskudel künkadel või Milano munakiviteedel ratsutada. |
TACX-I KOOLITUSPLAANIDKasutage struktureeritud treeningkavasid, mis on loodud teie sobivuse jaoks, et aidata teil oma eesmärke täita. Võistlege reaalajas vastaseid, laadige üles GPS-andmeid, sõitke 3D-kaartidega ja palju muud. |
| PHYSICAL DIMENSIONS | 22.6" x 29.5" (575 x 750 mm) |
| WEIGHT | 47.4 lbs (21.5 kg) |
| HEIGHT | 21.7" (55 mm) |
| WIRELESS COMMUNICATION | ANT+ connectivity, BLUETOOTH wireless technology |
| CONTROL BY | Smartphone, tablet, ANT+ bike computers, stand alone, computer connection via ANT+ antenna |
| READ OUT ON | Smartphone, tablet, bike computer, computer with ANT+ antenna |
| CONNECTION INDICATOR (ANT+/BLUETOOTH) | 2 LEDs |
| POWER INDICATOR | Multicolor LED, spot on floor |
| ELECTRICAL REQUIREMENT | 110-240 Volts |
| SUITABLE AXLES | Width of rear fork: Race 130 mm, MTB 135 mm, 142 mm and 148 mm. Adapter for 135 x 10 mm available |
| GEAR RATIO | Chainring set-up: up to 3 sprockets, teeth per sprocket, adjustable between 22 and 53; Rear cassette: up to 12 sprockets, teeth per sprocket adjustable between 11 and 40 |
| Q-FACTOR | 147 mm |
| MAX POWER | 2200 Watt |
| MAX INCLINE | Yes |
| SIMULATION OF DESCENT | Yes |
| MAX TORQUE | 88 Nm |
| MAX BRAKE FORCE | 260 N |
| FLYWHEEL | Virtual |
| MASS INERTIA | Variable to 275.6 lbs (125 kg) |
| CALIBRATION | No calibration needed |
| OUTPUT | Speed, cadence, power |
| ACCURACY | <1% |
|
Electrical requirement
|
110-240 Volts |
| Power indicator | Multicolour LED, spot on floor |
| Connection indicator (ANT+/BLUETOOTH) | 2 LEDs |
| Gear ratio | Chainring set-up: up to 3 sprockets, teeth per sprocket, adjustable between 22 and 53; Rear cassette: up to 12 sprockets, teeth per sprocket adjustable between 11 and 40. |
| Q-factor | 147 mm |
| Max power | 2200 watt |
| Max incline | 25% |
| Simulation of decent | Yes |
| Max torque | 88 Nm |
| Max brake force | 260 N |
| Flywheel | Virtual |
| Mass inertia | Variable to 125 kg |
| Calibration | No calibration needed |
| Footprint | 575 x 750 mm |
| Height | 55 mm |
| Weight | 21.5 kg |
| Wireless communication | ANT+ connectivity, Bluetooth wireless technology |
| Control by | Smartphone, tablet, ANT+ bike computers, stand alone, computer connection via ANT+ antenna |
| Output | Speed, cadence, power |
| Read out on | Smartphone, tablet, bike computer, computer with ANT+ antenna |
| Accuracy | <1% |